maandag 25 juni 2007

stoere jongens

Twee weken geleden ben ik met Yvonne van Scrapbook Nederland meegeweest naar een winkeliersdag bij de groothandel in Amsterdam. We hebben die dag in een moordend tempo een aantal workshops gedaan, die uiteraard thuis nog afgemaakt moesten worden.
Een daarvan heb ik ondertussen af: een labelboekje van Junkitz - met hun stoere jongenspapier.

In eerste instantie wist ik niet welke foto's ik erin zou gaan doen - we hebben immers niet zulke "doodshoofd typetjes!!!- maar toen kreeg ik een CD met foto's van een kinderfeestje waar Leander geweest was en dit waren de perfecte foto's voor in het boekje.



Met de restjes heb ik nog twee leuke doosjes (pillowbox - Colluzle) gemaakt die ik met dit paper heb versierd en voila: een leuke manier om geld te geven aan een knul.

3 opmerkingen: