woensdag 29 oktober 2008

weer naar school...

Elk jaar maak ik wel foto's van die eerste schooldag, maar een LO had ik er eigenlijk nog nooit van gemaakt. Ik was dan ook vastbesloten daar dit jaar verandering in te brengen.

Deze LO is van Tijmens eerste schooldag, voor 't eerst zonder je broer naar school, maar wel met een hele nieuwe rugtas!
Het label "back to school" zat aan die nieuwe tas!


PP Creative Cafe + Scenic Route; thickers AMerican Crafts; rubon Maya Road; grommets Making Memories; knoopjes.


Deze LO is heeeel clean & simple, maar op de een of andere manier ben ik er helemaal weg van.
De foto is van de stapel boeken die gekaft moest worden vlak voordat het schooljaar begon, allemaal nieuw: je boeken thuis, zelf kaften, allemaal anders als je naar de brugklas gaat!


CS Bazzill; pp + labels Scenic Route; stempel Hampton Art; letters Tim Holtz - bewerkt met glimmer mist.

Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Prachtige layouts Monique !! En ik vind de onderwerpen erg origineel !! Vaak vergeet je foto's van dit soort dingen te maken, maar ze zijn o zo leuk voor later !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lo's heb je weer gemaakt. Die 1e schooldag vind ik zo leuk (ook omdat er weer zo'n schattig uiltje op zit...)!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een gave lo's. Die tweede is helmaal prqachtig!

    BeantwoordenVerwijderen