woensdag 29 juli 2009

2 layouts

weer 2 om te laten zien!

Geinspireerd door een layout van Brenda heb ik deze LO gemaakt van Tijmen:



CS Bazzill; PP Sassafrass Lass; stempels.

Deze layout had ik al een tijdje af maar nog niet laten zien, deze foto hing al jaren op het prikbord. Dit papier bleek perfect bij deze foto, exact de kleur van het schoolgebouw en ook de uiltijs zijn wel toepasselijk:


PP + lint American Crafts; die cuts Crate Papier; primaflowers.

Bedankt weer voor het kijken!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Leuk, vooral het AMerican Crafts zo leuk die uiltjes en kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij een leuk blog! Ik kwam hier via het blog van Angelique. Het verbaast me iedere keer weer dat ik dan toch nog nieuwe scrapblogs tegenkom terwijl ik het idee had ze allemaal wel te kennen, niet dus! Wat ik heel erg leuk vind aan jouw layouts dat ze erg origineel zijn en de pakkende teksten! Kheb je bij mn favorieten gezet! Oh ja en mocht je interesse hebben in elke dag een quote in je mailbox, je kan je gratis abonneren op dagelijkse gedachte.net Echte een aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen