dinsdag 13 oktober 2009

nog 2 layouts

die ik had gemaakt op de scrapmarathon bij SBN. De laatste details heb ik thuis nog toegevoegd en dit is dan het resultaat:

Deze LO is gebaseerd op de schets van Brenda voor challenge 16 bij SBN, naast de schets moesten we ook nog papier van dezelfde fabrikant gebruiken. Ik heb de lijn van Theresa Collins Friendship gebruikt, prachtige kleuren die perfect passen bij deze foto's. De foto's zijn gemaakt op een historische druivenkwekerij 'Sonnevanck' in het Westland.


CS Bazzill; PP + chipboard embelishment Theresa Collins Friendship; knoopjes, borduurgaren.

Deze layout is gebaseerd op schets 64 van Creative Scrappers, de foto is van ons familieweekendje afgelopen zomer tijdens een boswandeling.


PP: October Afternoon Wheathervane; chipboard embelishments: Paink Paisley; mini bingo card + tickets: Jenni Bowlin; letters: American Crafts Chit Chat; journaling sprouts: Jillibean Soup; bloemen, knoopjes, stempels Autumn Leaves.

Bedankt voor het kijken!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige layouts heb je weer gemaakt Monique! Vooral die eerste heeft helemaal mijn hart gestolen....

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Monique,
    Wat heb je weer mooie Lootjes gemaakt....hier begint het ook weer te kriebelen eerst een paar leuke foto's maken(of ik dr niet genoeg al heb....)!!

    groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie layouts! Die uit je vorige post mogen er ook zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen