zaterdag 14 november 2009

Adventskalender

Voor Scrapbook Nederland mocht ik een hele leuke advents-box maken. Een heel erg leuk project om aan te werken en ik ben zelf erg tevreden over het eindresultaat. De houten box kun je kopen bij Scrapbook Nederland en natuurlijk zijn daar ook genoeg materialen te koop om de box naar eigen idee aan te kleden. Mijn adventskalender en ook die van Berdien en Cora zijn in de winkel te bewonderen!







Houten adventsbox: SBN; PP, buttons/stars, stamps BoBunny; QK: snowstar, gingerbread men, mistletoe, Vixen; Slice: Dove; Maya Road: chipboard snowstars; Making Memories glitter stone; ribbon; glimmermist; paperglaze.


Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Wat is die van jou ook heel erg leuk geworden. Ik ben er helemaal weg van. Ik ga er nog even een nachtje over slapen ;-).

    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh die van jou is ook gaaf Monique !!!! Vind de lintjes als handgreepjes zooo leuk !!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is-ie gaaf Monique!!! Ik ben er ook druk mee bezig en ook die wordt erg leuk. Ik moet nog mijn cijfertjes ergens vandaan halen. Hoe heb jij die gemaakt? met je Slice??? (die heb ik vandaag voor mijn verjaardag gekregen!! leuk hé?) Groetjes, die andere Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een ontzettend mooie kalender!! Leuk papier ook; heb ik ook. ((-;

    BeantwoordenVerwijderen