vrijdag 29 oktober 2010

Time flies #127 Creative Scrappers

Ik vind het de laatste tijd heerlijk om layouts te maken met behulp van schetsen, de schetsen van Creative Scrappers zijn wel favoriet op dit moment. Dat halloween papier ook prima kan bij niet halloween-foto's bewijst deze layout wel denk ik, deze foto maakte ik een paar weken geleden van de jongens, ze worden nu ineens zo groot, time flies!


PP The Girls' Paperie Toil & Trouble; Bazzill CS; klokken Teresa Collins; letters American Crafts.
Posted by Picasa

17 opmerkingen:

  1. Oohhh wow Monique wat een prachtig lootje en zeer toepasselijk ze worden inderdaad al heel erg groot. Vind de sketches van creative scrappers ook heel erg gaaf, deze wil ik ook nog maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave layout Monique! Heel leuk zo met die klokjes. De titel past er perfect bij.

    Groetjes en een leuke dag morgen!
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige uitwerking van de schets Monique !!! Schitterende kleuren bij deze foto !
    Tot morgen !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie lo met al die klokjes erbij en idd. time flies, voordat je het weet zijn de kids groot.......

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ken het gevoel! Ja, het gaat hard.
    Ik hoop dat ze altijd voor jou zulke gewillige camera onderwerpen zullen blijven!

    Deze LO vind ik mooi! Zoals jij de papiertjes vindt...en daarbuiten ook de kleuren zijn prachtig samen.

    Succes morgen, hoop dat het druk gaat worden, maar wens jullie vooral veel plezier!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een rpachtige layout. Inderdaad kun je halloween papier ook prima voor iets anders gebruiken!
    Heel mooi ook al die klokken, dat zegt eigenlijk alles al!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat een prachtige creatie Monique.
    Heel gaaf met dat halloween papier en ik vind de titel ook super gaaf.

    Ben via de blogtrain op je blog terecht gekomen maar ik kom zeker vaker langs.

    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat prachtige stoeren layout
    ik was nog geen volger geworden van je dat ga ik even gauw doen

    groetjes carla
    fijen avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave layout heb je gemaakt! Dat papier is inderdaad prima geschikt voor niet halloweenfoto's! Super! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Monique, dat herken ik, ik werk ook veel met schetsen de laatste tijd! Hij is erg leuk geworden...
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. supergaaf
    ik ben dol op dit soort papier!
    erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie lo met prachtige, sprekende kleuren, Monique!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hele gave lo! dat papier met die klokken is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie combinatie van titel en papier, en een hele gave foto zeg lekker stoer
    een heel mooi geheel
    groetjes simone

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie lo. Dat papier past perfect bij de foto's en bij de titel.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen