donderdag 11 augustus 2011

scrapliften

Deze layout heb ik grotendeels gelift! Ik zag hem op 2Peas en was er helemaal weg van. Omdat ik dit papier zo leuk vind maar er eigenlijk toch ook niet zo goed raad mee weet, besloot ik de layout gewoon te liften. Moet kunnen toch! en uiteindelijk heb ik er toch ook mijn eigen hand in kunnen leggen en ben ik er heel blij mee.

CS Bazzill; PP The Girls Paperie: gears + bloemenstans Tim Holtz; chipboard Theresa Collins; vlinderpons Martha Stewart; flower-centre Prima.




17 opmerkingen:

  1. Mooie layout zeg! Leuk die slingers, en contrast van die zwarte tandwielen vind ik erg mooi gedaan. De kleuren van de foto passen precies bij het papier! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad moet dat kunnen! Ik vind je LO heel mooi, leuk papier! En ik houd erg van zwarte accentjes, prachtig gedaan!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige lay out, het liften is soms toch wel handig he!
    groetjes mina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for letting me know.Your layout looks fabulous!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit helemaal LEUK!
    Geweldig papier is dat he van the girls paperie! Ik ben er helemaal weg van en heb er al verschillende kaartjes mee gemaakt en ben er nog steeds niet op uitgekeken, dat zegt wat hahah!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uiteindelijk breng je altijd iets van jezelf erin terug. Hij is erg mooi geworden. Ik bekeek even je overige LO's. Heel leuk! Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem geweldig! En af en toe liften mag best vind ik;-) Eigenlijk is alles leuk: de slingers, de titel, het papier en natuurlijk die schattige foto!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende layout Monique !!! En liften is toch helemaal niet erg. Ik vind de zwarte accentjes die jij erin gebracht hebt erg mooi !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie lo, ik vind de vlaggetjes erg leuk. En wat een "schhetjes" zijn dat op de foto!!
    Af en toe liften moet kunnen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat waren ze toen nog klein..... Prachtige loo! echt leuk; zo samen met Tijmen en Leander

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een super LO Dat papier is zo mooi.. en liften...och iedereen doet dat wel eens, is mooi compliment voor degene die het origineel gemaakt heeft toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Monique

    Ik ben pas zins vandaag lid van je mooie blog. Wat een schitterende lay outs maak je vrolijk scrapvellen gezellig kleuren en leuke foto`s

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. WOW, hij is prachtig, alles klopt, erg leuk met twee verschillende slingers!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat mooi zeg!!
    Die bloemenstans is heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat een prachtige layout heb je gemaakt en zo heerlijk vrolijk van kleur. De zwarte accenten kunnen juist heel goed hierbij. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuke LO! Die slingers zijn echt geweldig!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen