maandag 16 januari 2012

3 layouts

Er stonden op mijn computer nog 3 layouts die ik nog niet had laten zien, bij deze dus:

De vormenkubus is en blijft favoriet speelgoed, als de meisjes bij ons zijn spelen ze daar altijd graag mee en als dan een van de jongens wil helpen is het helemaal leuk!
CS Bazzill; PP + embellishments October Afternoon Side Walks; ticket + kalender Maya Road; hart brads en pins uit de oude doos.


Deze foto van Roos is zo lief, rode wangen van vermoeidheid, lekker even chillen met beer!
De bloem heb ik gemaakt van koffiefilters en glimmermist, een heel leuk klusje om te doen met een geweldig effect!

PP + embelishments October Afternoon Side Walks.


 en nog eentje met een foto van Anne aan het kleuren, vol overgave werd de kleurplaat van Nijntje ingekleurd!  De nijntjes die je bij de Bruna kreeg heb ik toegevoegd, vond ik wel grappig!

PP Echo Park; paspop stanzen Tim Holtz; bladeren uitgesneden met silhouette.

Bedankt weer voor je bezoek en je berichtje!

9 opmerkingen:

  1. Ahhh leuke lootjes hoor.
    mooie kids!

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze vrolijk, vooral de bovenste!
    Leuk idee om de mini Nijntjes van de Bruna te verwerken, echt leuk gedaan, Monique!!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige layouts ! De vrolijkheid spat van het scherm af ! En wat een leuk idee met die Bruna-nijntjes.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geweldige layouts weer zoals altijd. Is de titel van Nijntje ook met de silhouette uitgesneden en welk lettertype is dat. Ik vind het namelijk een prachtig lettertype!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze enig, zulke leuke kleuren ook. De bovenste en onderste vind ik het mooist, veel leuke en vrolijke details!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke layouts, heel vrolijk!!!!
    Leuke details.

    Groetjes, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooohh wat zijn ze weer leuk! Wat leuk he om ze zo te zien spelen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt het zo of gaat het goed met de heamangioom van Anne.
    Wat een heerlijke layouts en heerlijke foto`s

    BeantwoordenVerwijderen