zondag 8 januari 2012

Brocante

Vorig jaar bezochten we een hele gezellige fair in Zeeland, daar waren ook diverse stands met allerlei prachtige brocante. In ons interieur past brocante absoluut niet, maar ik vind het er allemaal wel heel erg leuk uitzien. Ik heb gewoon heerlijk heel veel foto's gemaakt en er er een LO mee gemaakt (er volgen er vast nog wel meer!), zo heb ik toch ook de brocante in mijn huis!

PP Echo Park; journaling cards Jillibean Soup; tickets en Doilie Maya Road; stempels o.a. Tim Holtz; letters & bloemen Prima;

Nog een detailfoto:


Bedankt weer voor je bezoek!


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke LO zeg!! Geweldige foto's! Wat zou het allemaal leuk staan in ons huisje!! Daarom ga ik niet naar die markten, kom met veel te veel thuis! ;-)
    Lieve groetjes brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een prachtige lo en wat een mooie foto's. Stiekem ben ik wel een beetje jaloers want als ik daar gelopen had, had ik volgens mij al die spullentjes gekocht!

    Liefs
    Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap, dat je toch niet gezwicht bent om de leuke spulletjes aan te schaffen (-:
    In ieder geval kun je met deze stijl gerechte LO nog wel genieten.
    Ben benieuwd naar de volgende.
    Fijne avond nog,
    groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha, ha, dat WAS bij mij ook zo en toen ........
    Leuk gedan,

    groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lay-out heb je gemaakt!
    Prachtig!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen