woensdag 25 januari 2012

CFY# 43

Vandaag challenge 43 en tevens de laatste challenge voor Challenges for You.
We gaan stoppen met dit wekelijkse challenge blog. We hebben het er heel uitgebreid over gehad, heel wat voors en tegens zijn tegen elkaar afgewogen, maar op dit moment ontbreekt het ons, door diverse persoonlijke omstandigheden, aan voldoende tijd om dit blog nog voor 100% goed en enthousiast te kunnen blijven doen. Na overleg ook met Scrapbook Nederland, uiteindelijk toch de sponsor van de challenges, hebben we besloten door te gaan met een inspiratieblog voor Scrapbook Nederland, met nog één keer in de maand een challenge. Uiteraard hopen we jullie daar ook weer terug te zien!

De laatste challenge is gemaakt door Wilma, weer een geweldige schets.

Helaas is het mij niet gelukt om de schets uit te werken deze week, hopelijk heb ik een dezer dagen nog even gelegendheid.
We hopen op een spectaculair afscheid van CFY, dus doe gezellig nog 1 keer mee! Inzenden kan tot dinsdag 31 januari  18.00 uur! 

2 opmerkingen:

  1. De schets is gaaf! Heb hem gemaakt en zal hem morgen plaatsen. Superjammer dat jullie stoppen, ga het echt missen de wekelijkse challenge!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat jullie stoppen maar ik kan het me goed voorstellen! Jullie moesten echt elke week wat maken dat is een enorme verplichting... Eens in de maand lijkt me beter te doen!
    Maar je weet het ik vind de dingen die jij maakt altijd prachtig!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen