maandag 30 januari 2012

toch nog een kaartje voor CFY#43

Een beetje verlaat maar uiteindelijk heb ik toch nog een kaart gemaakt met de schets van Wilma voor CFY!
De kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonzus, die vandaag haar 50e verjaardag viert.


PP My Minds Eye; journaling sprout Maya Road; ticket + bloem  stans Tim Holtz; bloem stans Marianne Design; brad.

en nog een foto - de bloem heb ik gemaakt naar voorbeeld van Berdien:



Afgelopen weken heb ik druk gewerkt aan een vriendenboek voor mijn schoonzus, al haar vriendinnen stuurden foto's van vroeger, een leuke anekdote en een lekker recept. Ik heb alles gebundeld tot een dik album. Voor de kaft heb ik dit verkeersbord gemaakt van cardstock, de 50 heb ik met de silhouette uitgesneden. Om het allemaal niet te confronterend te laten zijn heb ik toch nog maar wat bloemetjes en aardbeien toegevoegd, ziet er toch heel gezellig uit zo?





14 opmerkingen:

  1. Leuk dat je toch dit kaartje hebt kunnen maken, want het is een prachtige afsluiter! Ik vind het ERG mooi!
    Ook je album omslag ziet er goed uit, wat leuk is dit idee van het bord met de 50 erin!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje!! Heel erg mooi!
    Dat boek is ook erg origineel, en zal zeker in de smaak vallen!
    groetjes Cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een schitterend kaartje!

    en wat een mooi album omslag heb je gemaakt!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend vriendenalbum met 50 erop de kaart is ook erg mooi hoor. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wauw je kaartje is echt heel erg mooi!! Ook het album is erg leuk!!
    Leuk joh om het kado te doen!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je uitwerking van het kaartje is echt heel erg mooi! De kleuren zijn prachtig! Enne je boekje is ontzettend origineel en leuk! Zal vast helemaal goed aankomen bij de ontvanger!

    Liefs Gwendolyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk geworden Monique!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk geworden Monique!
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi laatste kaartje!
    De omslag van het boek is helemaal super!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wowwww..... wat een prachtige kaart, zo wordt het gelijk minder erg om 50 te worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. LOL, vooral dat "celebrate" bij die 50 doet 't 'm ... (want zeg nou zelf, wat valt er te celebraten als je 50 wordt? ... nog anderhalf jaar :( ). Wel een heel gaaf boekje en nu wil ik de binnenkant ook wel zien!
    Mooi kaartje ook weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jee..deze blog-post had ik bijna gemist...wat een ongelofelijk mooie kaart Monique !!! Wat zal Marja daar blij mee geweest zijn ! En ook met het album ! Leuk idee dat verkeersbord.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ben ik zeker heel blij mee. Dat kan je wel aan Monique overlaten. Als je dan toch 50 wordt dan maar met een leuk album als aandenken.

    Gr. Marja

    BeantwoordenVerwijderen