maandag 30 januari 2012

toch nog een kaartje voor CFY#43

Een beetje verlaat maar uiteindelijk heb ik toch nog een kaart gemaakt met de schets van Wilma voor CFY!
De kaart heb ik gemaakt voor mijn schoonzus, die vandaag haar 50e verjaardag viert.


PP My Minds Eye; journaling sprout Maya Road; ticket + bloem  stans Tim Holtz; bloem stans Marianne Design; brad.

en nog een foto - de bloem heb ik gemaakt naar voorbeeld van Berdien:



Afgelopen weken heb ik druk gewerkt aan een vriendenboek voor mijn schoonzus, al haar vriendinnen stuurden foto's van vroeger, een leuke anekdote en een lekker recept. Ik heb alles gebundeld tot een dik album. Voor de kaft heb ik dit verkeersbord gemaakt van cardstock, de 50 heb ik met de silhouette uitgesneden. Om het allemaal niet te confronterend te laten zijn heb ik toch nog maar wat bloemetjes en aardbeien toegevoegd, ziet er toch heel gezellig uit zo?




Een reactie plaatsen