maandag 28 mei 2012

Paris

Leander ging in maart met de examenklas Frans een weekend naar Parijs, van alle foto's die gemaakt zijn (door leraren en leerlingen) heb ik een collage gemaakt.
Het achtergrondpapier is van Pink Paislee - House of Three- dat ik bewerkt heb met distress inkt in rood en blauw. De eifeltoren en de knopen zijn ook van Pink Paisly en zijn ook bewerkt met distress inkt.

Mijn jongens zijn nooit zo complimenteus over mijn layouts, ze vinden het wel leuk hoor allemaal wat ik doe, maar zullen dat niet zo snel uitspreken. Nu kwam het grootste compliment van Leander toen hij vroeg of ik deze layout nogmaals wilde maken, met een paar extra foto's van zijn leraar, zodat hij dit als bedankje kon geven. Dat heb ik natuurlijk met veel plezier gedaan!! Hij heeft de leerlingen ook nog hun naam op de achterkant laten zetten, de leraar was erg blij met dit aandenken.


8 opmerkingen:

  1. kijk, dat is pas echt een teken dat hij het leuk vindt!
    Nu maar wachten op de examenuitslag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke LO !!
    ook super dat je er ook een voor de leraar moest maken, dat is toch super leuk !!!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is super mooie layout
    die je heb gemaakt!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk Monique. En zeg nou zelf: het is toch ook een heel leuk aandenken?
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou dat is zeker een compliment. Leuk hoor!! Het is natuurlijk ook een geweldige layout zoals we van jou gewend zijn!
    Liefs,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een groter compliment kan je inderdaad niet krijgen, je lay-out ziet er dan ook super uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat ziet er super uit zeg!!! En wat gaaf om aan de leraar te geven! Is echt een heel speciaal aandenken!

    Fijne zondag nog!

    BeantwoordenVerwijderen