dinsdag 9 december 2014

een nieuw SUper avontuur...


Soms komt er iets op je pad wat zo leuk is dat je wel moet instappen. Zo ben ik vorige week demonstratrice geworden van Stampin' Up! 
Door het interessante instapvoordeel en vooral aangestoken door het enthousiasme van scrapvriendin Leoni heb ik besloten ook dit avontuur aan te gaan.

Ik moet nog een hoop uitzoeken en voorbereiden maar het is nu al leuk!
Afgelopen week heb ik een aantal kerstkaarten gemaakt met de te leuke producten van Stampin' Up. Binnenkort laat ik meer zien, wat een prachtige producten zijn het toch, een feestje om mee te werken!


stempels: Festival of Trees ; Gorgeous Grunge. Inkt: Smoky Slate; Bermuda Bay. Pons: Tree punch. glimmer paper silver. kleine sterretjes uit eigen voorraad.
 
Blader eens door de catalogi van Stampin' Up en ontdek ook deze leuke producten.
Mocht je nog op zoek zijn naar een leuk kerstcadeau, ik wil vrijdagavond een bestelling plaatsen, dan zou deze nog binnen kunnen zijn voor de kerst. Mail me voor meer info.

4 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    wat gaaf!!!! ooh ze hebben erg mooie stempels en ponzen.
    ik wens jou heel veel suc6 ermee. je kaarten zien er top uit.

    groetjes Thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Monique gaaf zeg!!! Echt iets voor jou!! Succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar houdt ik je aan monique volgend jaar jij ook DD.
    Gr thamar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Collega! Wat leuk dat je ook demo geworden bent. Welkom bij de club en heel veel succes en bovenal plezier toegewenst! En misschien ga ik je dan nu via deze weg toch een keer in het echt ontmoeten. Leuheuk.

    Natuurlijk ook een heel gelukkig en creatief nieuwjaar toegewenst.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen