dinsdag 28 april 2015

Celebrate!

Ik maakte dit leuke tasje om cadeau te geven.
 
 
erin een aantal kaarten met envelop, waaronder deze:

 
dit zijn de 4 kaarten die in het tasje zaten:
 
 
Een zeer geslaagd cadeau!
 
Wil je ook eens zo'n cadeautasje met inhoud maken? Hou de workshop pagina in de gaten, binnenkort worden de nieuwe data bekend gemaakt.
 
en vergeet je niet mijn verjaardagsaktie?
Wil je kans maken op onderstaande stempelset, ga dan naar mijn facebook pagina en like deze. Vrijdag 1 mei - mijn verjaardag - verloot ik deze set.
Heb je geen facebook maar wil je wel kans maken? Laat dan een berichtje achter op mijn blog.
 

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje!! && HAPPY B-day alvast!!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een leuk tasje! Wat een leuk idee om kaarten in een tasje cadeau te geven, daar krijg je vast veel complimenten op.

    BeantwoordenVerwijderen