maandag 1 augustus 2016

Nieuwe stempelset

Leuk!!
Er is vanaf morgen een nieuwe stempelset met bijpassende dies verkrijgbaar.
De set Thoughtful Branches is een limited set die alleen in augustus verkrijgbaar is.
Een prachtige set die voor veel gelegenheden heel goed te gebruiken is.
 
 
Als demonstratrice mocht ik deze set al eerder bestellen en ik heb er ook al heerlijk mee gespeeld. De dames van mijn Koffie & Kaart-workshop vorige week hebben al een paar kaartjes mogen maken met deze set. Ze waren erg enthousiast, veelzijdig, voor veel gelegenheden te gebruiken, zelfs voor kerst, waren een paar van hun reacties. De dames gingen tevreden en met een paar mooie kaarten naar huis.
 
Wil jij deze set ook?  Ik bestel hem graag voor je, stuur me maar een berichtje.
en heb jij nog bonus codes van de actie in Juli? Vergeet ze dan vooral niet in te wisselen, zo wordt deze set nog interessanter.
 
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten