zaterdag 22 april 2017

Happy...

Ik word wel happy van deze kaartjes!
 
 
 
. Lekker veel ballonnen in diverse kleuren gestempeld en daaroverheen het woord Happy, een klein labeltje met birthday maakt de zin af! Deze kaart is geïnspireerd door een kaart van Michelle Last.
 
Door te variëren in de diverse tinten krijg je heel veel verschillende kaarten, in blauw tinten is het een perfecte jongenskaart, in roze/geel/blauw is het een hele vrolijke combi. Hiermee kun je eindeloos spelen en is voor elke gelegenheid wel een kleurencombi te verzinnen Leuk om te doen, probeer het ook eens! Ik ben benieuwd naar jouw resultaat.
 
 
Onderaan dit bericht zie je de stempelset en andere materialen die ik hiervoor heb gebruikt.
De Super Duper stempelset zien we volgende seizoen terug in de nieuwe catalogus, de Hello You Thinlits Dies helaas niet meer. Je kunt ze nog vinden bij de retiring products, maar let op: Op is Op!
Als je klikt op een afbeelding kom je terecht in mijn webwinkel en kun je het product aanschaffen. Als je geen credit card hebt mag je mij ook een berichtje sturen, dan maak ik jouw bestelling in orde!
 
Bedankt weer voor je bezoekje en mocht je deze kaart ook gaan maken, laat het me weten, ik ben erg benieuwd!
 

Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten