vrijdag 7 april 2017

#OnStage2017 - team cadeautje.

Naast de Swaps maakte ik ook voor mijn teamgenootjes, de Pink Paper Girls, een aardigheidje.
Met Krimpie Dinkie ( wie wat bewaard heeft wat #jeugdsentiment) ging ik aan de slag om een hangertje te maken. Deze kun je bijv. aan je schaar hangen.

Met de Large Letters Framelit Dies stanste ik ieders voorletter en liet deze krimpen met behulp van de heattool. Even een klusje maar met zo'n leuk resultaat.
In de stempelset "Best Decision Ever" (voor demo's) zit een stempeltje van het logo van Stampin' Up!, dit stempelde ik met stazon op een stukje Krimpie Dinkie, een gaatje erin en ook weer laten krimpen. Het resultaat is een superlief, klein schattig bedeltje.
Ik had nog kleine kettinkjes waaraan ik de bedeltjes kon hangen en voila! mijn aardigheidje was klaar!
Met glassine papier maakte ik met behulp van het Envelop Punchboard nog een klein envelopje en een bijpassend kaartje waaraan het bedeltje hangt en zo is mijn cadeautje klaar.
Ik vond het superleuk om te maken, hoop dat de dames het net zo leuk vinden!







Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten