vrijdag 28 april 2017

Perfect Mix

Vorige week gaf ik de workshop Perfect Mix, we maakten een klein doosje met behulp van het envelop Punchboard met daarin 6 kleine kaartjes. Perfect om cadeau te geven aan iemand die verzot ik op bakken en koken of perfect om te gebruiken als cadeaulabel aan een cadeautje. Denk bijvoorbeeld aan die leuke potten met koekjes- of broodmix. Superleuk!
 
Ik vergat natuurlijk weer foto's te maken tijdens de workshop, maar de dames hebben hard gewerkt en gingen met een leuk resultaat naar huis! Ik gebruikte overigens de watercolor potloden voor het inkleuren van de afdrukjes, de dames wilden liever met de markers kleuren. Dit gaf ook een heel erg leuk resultaat. Zo zie je, eigen inbreng is uiteraard altijd mogelijk tijdens een workshop.
 
 
 

 
Helaas is deze stempelset inmiddels niet meer verkrijgbaar, maar mijn set blijft nog even hoor!
Wil je ook dit leuke cadeausetje maken? Stuur me een berichtje dan maken we een afspraak.
 
 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten