vrijdag 17 november 2017

Online Extravaganza!

Online wat?? denk je nu misschien. 
Online Extravaganza, een week van speciale aanbiedingen bij Stampin' Up!


Van 20 tot en met 26 november zijn veel artikelen in de aanbieding, hieronder vind je alle aanbiedingen.
Er zijn artikelen alleen op maandag 20 november in de aanbiedingen, andere zijn de hele week goedkoper en aan het einde komt er nog een speciale afsluiter, maar daarover later meer.

Ik heb de aanbiedingen allemaal voor je opgezocht, zit er iets voor je bij, mail me dan uiterlijk zondagavond 18.00 uur jouw bestelling door, dan bestel ik maandagochtend gelijk.
De verzamelbestelling van vandaag stel ik ook uit tot maandag, toevallig zijn er een paar bestelde sets in de aanbieding volgende week dus dat is een leuk voordeeltje!

Je kunt ook zelf bestellen uiteraard, je klikt op de afbeelding waarmee je in mijn webshop terecht komt, je kunt echter alleen met credit card betalen. 



Aanbiedingen maandag 20 november:
Aanbiedingen 20 t/m 26 november:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten