zondag 26 november 2017

Scrap Sunday - Scrap workshop

Welkom weer bij Scrap Sunday.
Elke zondag laten we graag iets zien in het kader van scraps (restjes, wie heeft ze niet!) en/of memory keeping (scrapbooking).

Vandaag laat ik je mijn layout zien die we gisteren tijdens de Scrap Workshop hebben gemaakt. Ik heb gebruik gemaakt van het prachtige papier Oh So Eclectic, mooie kleuren die perfect pasten bij een paar leuke vakantie foto's. 
We zaten hier op een heerlijk relaxed terras aan het water, lekker onder de bomen in de schaduw, leuk sfeertje, Mama Mia muziek uit de speakers, helemaal ontspannen en relaxed. Zou wel weer terug willen...maar gelukkig hebben we de foto's nog! 


Naast de Scrap layout was er ook nog de mogelijkheid om een Pocket Page pagina te maken. Gewoon wat restjes papier op maat van je vakjes snijden, een aantal foto's, wat embellishments toevoegen, wat tekst eventueel en je hebt op een eenvoudige maar erg leuke manier heel wat foto's verwerkt. Een geweldige herinnering zo!




Aan het eind van dit bericht zie je de materialen die ik heb gebruikt. Als je klikt op een afbeelding kom je terecht in mijn webwinkel en kun je het product aanschaffen. Als je geen credit card hebt mag je mij ook een berichtje sturen, dan maak ik jouw bestelling in orde!
En... maandag 27 november heeft Stampin' Up! nog een geweldige actie: alle bestellingen van die dag worden gratis verzonden, dus heb je nog wat op je verlanglijstje staan of zoek je nog een leuk cadeautje voor Sint of Kerst? Bestel dan maandag via mijn webshop of stuur me vandaag nog een berichtje en ik zorg ervoor dat jouw bestelling rechtstreeks naar jou wordt gestuurd.

Neem je ook een kijkje bij mijn collega's?
Hieronder vind je een lijst met blogs van mede-demonstratrices die ook regelmatig mee doen aan Scrap Sunday. Klik op hun naam om naar hun blog te gaan. Niet iedereen zal iedere week meedoen, maar je kunt altijd een kijkje nemen op hun blog, want ze maken de mooiste projecten.


Product List

1 opmerking:

  1. Ik vind ze alle twee Geweldig! Toch wel leuk papier al moet ik iedere keer weer even wennen.

    BeantwoordenVerwijderen