maandag 15 januari 2018

Makkelijke Maandag...

Vandaag is het Makkelijke Maandag, samen met een aantal collega's laat ik vanaf vandaag op maandag een makkelijk kaartje zien. Gewoon om de week weer lekker creatief te beginnen en om je wat inspiratie te geven voor een eenvoudig te maken kaartje.

Ik heb deze week gekozen voor de stempelset Party Pandas, een superleuke set die je nog tot en met eind maart gratis kunt uitzoeken bij een bestelling van € 60,-.
Deze stempelset is bij uitstek geschikt voor een makkelijk kaartje, ik heb de panda in de hoek gestempeld, de ballon ingekleurd met de nieuwe Stampin' Blends en een kader gemaakt om de kaart. Een tekst erbij maakt het kaartje af! Heel snel en makkelijk te maken en, volgens mij geweldig om te krijgen! 


Aan het eind van dit bericht zie je de gebruikte materialen, stuur me gerust een mailtje als jij een besteling wilt plaatsen en ook deze SUperleuke Panda set wilt verdienen.

Hieronder staat een lijst met de dames die ook meedoen met de makkelijke maandag. Kijk ook eens bij hen en doe wat inspiratie op voor een "makkelijk" kaartje.

Caroline van der Straaten
Product List

5 opmerkingen: