maandag 19 februari 2018

Makkelijke Maandag


Vandaag is het weer Makkelijke Maandag, samen met een aantal collega's laat ik op maandag een "makkelijk" kaartje zien. Gewoon om de week lekker creatief te beginnen en om je wat inspiratie te geven voor een makkelijk te maken kaartje.

Afgelopen week was het Valentijnsdag en heb ik een aantal kaartjes verstuurd naar mijn klanten en vrienden, de kaartjes die ik naar hen stuurde had ik al laten zien in deze post. Ook deed ik mee aan Secret Valentine, ik stuurde een valentijnskaartje naar een collega van ons team en ik kreeg ook een leuk valentijnskaartje van iemand terug. Erg leuk om te doen!

Dit kaartje maakte ik voor mijn Secret Valentine.


Een lief kaartje gestempeld met de Heart Happiness set, de achtergrond is ge-embost met de Scattered Sequins Dynamic Textured Impressions Embossing Folder, een hele mond vol maar deze embossing folder geeft een leuke afdruk van sequins (pailletten). Ik vind het er leuk uit zien!


Dit is het kaartje wat ik kreeg van mijn Secret Valentine Helmy, leuk he, dezelfde stempelset gebruikt en dezelfde kleuren en toch weer een heel ander kaartje.


Aan het eind van dit bericht zie je de gebruikte materialen, stuur me gerust een mailtje als jij een bestelling wilt plaatsen.

Hieronder staat een lijst met de dames die ook meedoen met de makkelijke maandag. Kijk ook eens bij hen en doe wat inspiratie op voor een "makkelijk" kaartje.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten