maandag 12 februari 2018

Makkelijke Maandag - Veel liefs

Vandaag is het weer Makkelijke Maandag, samen met een aantal collega's laat ik op maandag een "makkelijk" kaartje zien. Gewoon om de week lekker creatief te beginnen en om je wat inspiratie te geven voor een makkelijk te maken kaartje.

Vandaag een kaart met harten, het is tenslotte Valentijnsdag deze week, daar hoort wel een lief kaartje bij. Vorige week had ik voor de bloghop van de creatieve Harten ook al een aantal Valentijns kaartjes gemaakt en ik was lekker op dreef met de stempelset "Heart Happiness" 
Dit keer lekker veel hartjes in verschillende tinten, van oranje tot paars, ik hou ervan.


Aan het eind van dit bericht zie je de gebruikte materialen, stuur me gerust een mailtje als jij een bestelling wilt plaatsen.

Hieronder staat een lijst met de dames die ook meedoen met de makkelijke maandag. Kijk ook eens bij hen en doe wat inspiratie op voor een "makkelijk" kaartje.
v Product List

2 opmerkingen: