maandag 18 juni 2018

Makkelijke Maandag - cadeautje

Vandaag is het weer makkelijke maandag. Samen met een aantal collega's laat ik op maandag een "makkelijk" kaartje zien. Gewoon om de week  lekker creatief te beginnen en je wat inspiratie te geven voor een makkelijk te maken kaartje.

Deze week laat ik je een mooie kaart/mapje zien waarin ik een cadeaubon deed. Als je bij mij een cadeaubon bestelt maak ik er een leuke kaart of mapje bij. Deze keer maakte ik een mapje naar een voorbeeld van Caro, dit is echt een superleuk model wat ik zeker nog vaker ga gebruiken. Dit model is niet moeilijk om te maken dus perfect voor deze makkelijke maandag.


De kleuren die ik voor deze kaart gebruikte zijn helaas retired en niet meer te verkrijgen maar dit kan natuurlijk in elke andere kleur worden gemaakt.

De stempelset "Bloemen zeggen meer" gebruikte ik ook al hier en hier. Deze set is zo veelzijdig, je kunt er echt alle kanten mee op. 



Wil jij nou ook een cadeaubon bestellen? Stuur me gerust een mailtje, cadeaubonnen zijn te verkrijgen vanaf € 7,50. 

Aan het eind van dit bericht zie je de materialen die ik heb gebruikt (behalve de retired materialen uiteraard). Wil je iets bestellen stuur me een mailtje en ik verzorg met alle plezier je bestelling.

Hieronder staat de lijst met dames die ook  regelmatig meedoen met de Makkelijke Maandag, ga ook eens bij hen langs voor wat leuke inspiratie.




Product List

1 opmerking:

  1. We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )
    ----------------------------------------------------------------------------
    Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: (trustenquiry05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen