vrijdag 1 juni 2018

Nieuwe catalogus....

Hij is er! de nieuwe catalogus van Stampin' Up!
Wat een prachtige nieuwe producten staan er weer in, nieuwe stempelsets, nieuwe kleuren, mooi lint, te veel om op te noemen.  Klik op de foto van de catalogus en blader hem op je gemak eens door, het is niet alleen een productboek, je vind er ook heel veel inspiratie. 


Wil je liever bladeren in een papieren exemplaar? Stuur me een mailtje en ik leg er eentje voor je klaar (opsturen kan ook, dan reken ik de verzendkosten)

Maandag 4 juni doe ik de eerste verzamelbestelling van deze nieuwe catalogus, wil jij iets bestellen stuur me dan uiterlijk zondag een email.


Op zaterdag 16 juni kun je  de catalogus ook komen ophalen in Wateringen. Samen met Leoni en Caro organiseer ik die dag een worskhop in de ochtend en in de middag vanaf 14.00 uur is er uitverkoop. Lees hieronder meer:


Kom gezellig naar de Stempel & Scrap workshop en uitverkoop op 16 juni a.s

Dan kun je meteen een aantal nieuwe Stampin' Up!® materialen uitproberen.
Je gaat met 4 mooie kaarten in een bijpassend doosje naar huis.

De kosten bedragen €19,50
Dit is inclusief materiaalpakket voor 4 kaarten en een bijpassend doosje, koffie/thee met wat lekkers/candybar en een lootje voor de loterij.

Daarnaast heb je de eerste keus bij onze uitverkoop van Stampin' Up!® materialen die niet langer via Stampin' Up!® verkrijgbaar zijn. We hebben SUper veel, dus zorg dat je het niet mist!

Opgeven kan door het onderstaande formulier in te vullen:


Hopelijk mogen we jou begroeten op zaterdag 16 juni a.s.!
Als je wilt komen, geef je dan wel graag even op.

Dit geldt overigens ook voor de uitverkoop.
Hiervoor vragen wij een bijdrage van €2,50, welke je ruimschoots terugkrijgt in de vorm van een catalogus, koffie/thee/lekkers, een kortingsbon en een lootje voor de loterij.

Wil je meer informatie hierover, stuur me dan gerust een mailtje.

1 opmerking:

  1. Hallo Monique,
    Ik wil je even bedanken voor de leuke kaart die ik van je heb ontvangen.....blij mee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen