zondag 7 december 2008

een zomerse LO, sint en op naar de kerst

Deze LO had ik al lange tijd half af, het kwam er maar niet van hem helemaal af te maken. Afgelopen dinsdag, tijdens de online crop bij SBN heb ik hem afgemaakt. Deze LO gaat over het middagje boerengolf op vaderdag. We hadden vreselijk veel lol zo tussen de koeien, de bijbehorende koeienvlaaien en de slootjes. Zeker voor herhaling vatbaar.


PP en diecuts Pink Paislee; bloemen Prima; lint en knoopjes.


Gisteravond hebben we met de familie weer het sinterklaasspel gespeeld, een hilarische avond,
een tafel vol lekkers en pakjes. Helemaal gezellig!




en dan nu weer op naar de kerst, ik heb zo'n schattig vogeltje gevonden, ben er helemaal weg van:


hoewel ik haar zusje ook wel erg lief vind!

Welke in huis komt weet ik nog niet, maar waarschijnlijk komen ze wel op een LO terecht. Alleen nu nog die tijd!!


Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Hoi Monique! Omdat ik je lo's en kaarten zo leuk vind (en je blog ook...) heb ik je op mijn blog wat toegekend! Ga gauw halen!

    Je zomerse lo vind ik weer erg leuk geworden! en die vogeltjes zijn schattig!!

    Groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn die vogeltjes leuk !!! Ik ga voor de rode.....enne.... die paarse past perfect bij de kleurtjes waar we vandaag mee gewerkt hebben :):)
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Monique - just visiting via the link from Moniques blog. Love your little birds there - have seen them in our shops here too. Love the translation thingie in your sidebar too.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi monique,wat een mooie dingen heb je gemaakt.groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen