zondag 14 december 2008

oma en advent

Deze award krreg ik deze week van Monique, nogmaals heel erg bedankt Monique, ik waardeer het heel erg.


Mijn oma staat op deze LO, op de dag dat ze 90 jaar werd. Onze kinderen noemen haar bonmama, vandaar de titel.
Het bruine papier vond ik in eerste instantie wat kaal bij deze LO dus heb ik een mask van Heidi Swapp gebruikt en zo de bloemen erop aangebracht met distress inkt. Vind het resultaat erg leuk geworden.


PP Basic Grey, letters American Crafts; diverse bloemen, knopen, bling; maks Heidi Swapp; distress inkt.

Vanmiddag heb ik eindelijk mijn adventskaarsen "aangekleed", ik heb met mijn nieuwe nestabilities (nog bedankt he Sint!) de vierkantjes gemaakt, een houten cijfer erop en met een lintje aan de kaars bevestigd. Het ziet er zo leuk uit.


Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Oooh Monique wat een schitterende layout van jouw oma !! Prachtig hoe je dat met die mask hebt gedaan. Een hele waardevolle layout met een hele mooie foto !
    De kaarsen zijn ook een geweldig idee !
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi die foto van Oma; hoe is het boekje geworden? Hadden we nu nog een foto van de groep gestuurd of zijn we dat weer eens vergeten
    Succes met de laatste kerstvoorbereidingen... tot bels en anders tot 2e kerstdag
    je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gaaf die kaarsen zo! Wat een idee. Eentje om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen