woensdag 10 juni 2009

Power & I hate it...

Deze LO is gemaakt met het super papier van Jillibean Soup, zo lekker stoer kraft papier, helemaal geweldig! Toen ik deze foto had gemaakt wist ik eigenlijk gelijk dat ik dit papier wilde gebruiken. Ik heb het papier een beetje gekleurd met de sprayinkt van Ranger, ook zo'n geweldig product!
Op deze foto is Leander helemaal geconcentreerd en hij stoot daar 8,32m , een enorme verbetering van zijn persoonlijke record!


CS Bazzill; PP & journaling sprouts Jillibean Soup; Adirondack Color Wash Ranger - red pepper; letters Scenic Route; ticket Creative Cafe; die cuts Theresa Collins; stamps MM.


Deze Lo is gemaakt naar aanleiding van de 9e challenge bij Scrapbook Nederland: maak een LO over een dagelijkse ergernis of iets waar je een hekel aan hebt. Mijn ergernis is wel duidelijk denk ik!


CS Bazzill; PP Daisy Bucket - little monster; Quickutz alphabet Moonlight; Fiskars border punch Upper Crest; ticket Creative Cafe; brad Making Memories Just Chillin; transparant clock Theresa Collins; knoopjes.
Posted by Picasa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten