woensdag 30 september 2009

Round & round

Deze foto maakte ik in de efteling, wel honderd keer wilden ze in de draaimolen!
De foto is niet goed scherp, maar ik vind hem zo gaaf omdat ie goed de snelheid en beweging weergeeft, ik wilde hem toch gebruiken. Het papier van Cosmo Cricket met de rondvliegende vliegtuigjes vond ik wel erg toepasselijk!


CS Dotted Bazzill; PP Cosmo Cricket the Boyfriend; Sprayinkt Ranger; Journaling Sprout Jillibean Soup; letters Scenic Route; knoopjes, veter, borduurgaren.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Haha! Ik vind de foto juist helemaal super! Inderdaad... er zit beweging in! En het pp past inderdaad mooi...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt gelijk; de foto is perfect!! Leuke layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super foto! En een prachtige layout!

    BeantwoordenVerwijderen