zondag 10 januari 2010

happy new year and autumn

Challenge 22 bij Scrapbook Nederland: je moet een LO maken met daarin verwerkt een aantal regels/tekst van een lied. Bij het zien van deze foto kwam bij mij gelijk het lied van Abba: Happy New Year in mijn gedachten, dat lied moet ik toch wel een keertje horen tijdens oud en nieuw!
Deze foto nam ik tijdens oud en nieuw, de jongens waren net klaar met het afsteken van hun vuurwerk en ze namen nog even een lekker glas Jip en Janneke champagne, Happy New Year!!!


PP Vintage Valentine Fancy Pants; journaling sprouts Maya Road en Jillibean Soup; ghost heart en vlinder Heidi Swapp; bloemen; touw.


Deze layout maakte ik al een paar weken geleden maar had ik nog niet laten zien, deze foto's nam ik op de Veluwe toen we daar waren tijdens de herfstvakantie. Het was prachtig weer en we hebben ons toen prima vermaakt in de bossen en op de hei.

PP + chipboard stickers Cosmo Cricket Nutmeg.
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

  1. Het zijn weer hele leuke layouts.

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei de LO's zijn weer helemaal Monique! Wat krijgen die jongens van jou geweldige herinneringen aan toen ze klein waren met zo'n moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Monique,

    Wil je me even mailen? Ik wil je de stempels sturen, maar ik kan je mailadres niet meer vinden.

    Excusez-moi.

    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen