woensdag 17 maart 2010

ik lees

maar alleen omdat het moet!!
Het papier van de nieuwe PinkBox van Scrapbook Nederland is weer zo leuk! Toen ik dit papier zag, zo'n grappige boekenkast, moest ik gelijk denken aan deze foto van Tijmen. Ik nam 'm vorige zomer toen hij een boek moest lezen voor een boekbespreking op school. Lezen is absoluut niet zijn hobby! Ik vind deze layout helemaal leuk geworden en voor later vast een leuke herinnering!



CS Bazzill; PP American Crafts Abode; letters: puffy stickers American Crafts Dear Lizzy + mini alphabet stickers My little Shoebox.
Posted by Picasa

6 opmerkingen:

  1. Wat past dit papier ontzettend goed bij je foto! Gave layout!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zei het ook op het SBN forum: jij is super! Zo leuk gevonden om die kast en boekenplank te maken! En natuurlijk is eht ook nog een erg leuke herinnering.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uhhh... jij is super (ben je wel hoor! :), maar ik bedoelde je LO :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw het papier past perfect bij het onderwerp.

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke layout zeg! Dit is echt leuk om later terug te zien. En is hij nou op A4 gemaakt of lijkt dat maar?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave layout Monique... hij kijkt er inderdaad niet errug vrolijk bij... dat wordt nog wat als hij voor zijn eindexamen een boekenlijst moet gaan samenstellen... en dan niet alleen voor nederlands...ben benieuwd wat voor layout je daar dan voor gaat maken.. misschien stukje papier bewaren???

    BeantwoordenVerwijderen