zondag 25 april 2010

family & Zoo

Deze layout had ik al een poos geleden gemaakt maar nog niet laten zien:


Cs Bazzill; PP Cosmo Cricket Gril Friday; letters Making Memories; Nesabilities; kleine bloemen Doodlebug; lint; photocorners; clipje.


Met Picasa maakte ik deze fotocollage, ik blijf dat een geweldige manier vinden om veel foto's op een layout te kunnen verwerken.



CS Bazzill; PP+ chipboard + buttons Cosmo Crickets Joy Ride; letters American Crafts; vlinders: Martha Stewart pons.
Volgens een schets van...(weet helaas niet meer van wie)




Vorige week kreeg ik een Award van Angelique:
en vanmorgen nog eentje van Marjan:
Lieve dames ik vind het superlief dat jullie aan mij denken en het leuk vinden om mijn blog te bezoeken. Ik vind het geweldig dat jullie mijn blog bezoeken en vooral regelmatig een commentaar achterlaten.
Ik geef deze awards door aan alle mensen die mijn blog bezoeken, en ik spreek de wens uit dat jullie dit blijven doen en vooral af en toe een berichtje achterlaten zodat ik weet wie jullie zijn!


Posted by Picasa

4 opmerkingen:

  1. Ik heb je layouts ook bewonderd op het SBN foum, allebei super zijn ze!!

    En ik ben blij dat je de award leuk vindt.Ik bezoek je blog graag en vind het dan natuurijk ook vanzelfsprekend om een berichtje acher te laten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou hier weer een berichtje van mij ;-). Wat een leuke layouts heb je weer gemaakt. De collage van de dierentuin vind ik helemaal geweldig.

    Grtjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi

    heel erg mooi!!

    je maakt leuke creaties en ik ben nu volger van je blog geworden!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je awards, Monique !
    En wat een leuke layouts heb je weer gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen