woensdag 6 april 2011

CFY#6

Waar blijft de tijd toch, deze week alweer de zesde challenge bij Challenges for You! Deze week heeft Brenda een advertentie uitgekozen die ons moet inspireren tot een layout of kaart. Best een lastige opdracht, maar dat is juist zo leuk aan challenges, je wordt uitgedaagd om weer eens anders te denken en te doen.
Ik heb een layout en ook een kaart gemaakt:

PP Prima Marketing; lettters American Crafts (thickers) en Echo Park; swirls ZVA Creative;
bloem gemaakt van lint, iets bewerkt met distress inkt.


PP Bazzill; PP + letters  Prima Marketing; stempel Eline; embossing folder Cuttlebug.


Dit was de challenge foto:

Natuurlijk hopen we weer op heel veel enthousiaste inzendingen, dus neem een kijkje op ons blog, laat je inspireren door de designteamleden en gastdesigner en doe mee! Elke week maak je kans op een prijs!


16 opmerkingen:

  1. Ik vind beide dingen erg leuk, en de reepjes papier op je kaart zo mooi!!

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze super Monique !!!!! Echt heel mooi !!! Die strookjes papier doen het zo goed met die bloemen !!!
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond hem ook best lastig, maar gelukkig hebben we allemaal iets leuks voor elkaar gekregen. Jouw uitwerkingen zijn echt erg mooi, die kleurtjes ook. Ben het eens met Berdien dat die strookjes van het bloemenpapier erg goed staan!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat mooi gedaan,met die strookjes papier !
    Ik vind dat altijd erg moeilijk papier om mee te scrappen...maar jij hebt er duidelijk geen moeite mee.
    Het kaartje ,met de restjes is ook erg mooi,erg toepasselijke stempel ook :)
    Ik ga eens kijken op dat challengeblog,ken ik nog niet....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze alle bij
    super mooi Monique!!!!

    groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super!! Die strookjes komen goed tot zijn recht en je blijft het papier in zijn geheel ook goed zien.
    Ik vind het echt heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt allebei geweldig!!! Het papier is ook super mooi!
    Helemaal super.
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou het is niet te zien dat je m lastig vond... zowel je layout als je kaart zijn PRACHTIG!! Ik vind je papier/kleuren geweldig en die foto weer zo schattig!!
    Als ik even tijd heb dan doe ik zeker mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel gaaf dat je dit PP zo gebruikt heb! Het is niet te zien dat je de Challenge moeilijk vond, ziet er zo simpel en "effortless" uit. Je kaart vind ik ook zoooo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk Monique,
    en ook het papier evenzo Niet :) Moniqeu maar o zo leuk. Ik zou zeggen "gewoon doorgaan".
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat papier helemaal super en leuk zoals je het in repen hebt gesneden en gebruikt! Ook je kaartje is mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ontzettend prachtig ontwerp heel erg mooi

    groetjes carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind 'm super!!
    En het kaartje ook.
    Maar ehm...ik wilde even bij Yvonne gaan kijken, maar die heeft geen blog denk ik??
    Fijn weekend, geniet van het zonnetje!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je leuke lo's gemaakt.
    Ik vind de foto op de 1ste lo erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super lieve foto op een hele mooie LO.
    en het kaartje is ook erg leuk !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen