woensdag 13 april 2011

CFY#7

Woensdag, dat betekent weer een nieuwe challenge op ons blog Challenges for You. Deze keer aan mij  de eer, ik heb een kaartenschets gemaakt, maar mocht je nou zin hebben er een layout of iets anders scrapperigs van te maken, wie zijn wij om je tegen te houden.

Ik heb in ieder geval een kaartje gemaakt:

CS Bazzill; PP Echo Park Life is Good; vlinder Pink Paisley - bewerkt met stempels en inkt.; bloem Prima - bewerkt met inkt en stickels; stempel.

Dit is de schets waarop deze kaart is gebaseerd:



Doe weer gezellig mee, je maakt elke week kans op een cadeaubon van Scrapbook Nederland.
Kijk eens rond op het blog en zie wat voor creaties de andere designteamleden hebben gemaakt.

7 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart, Monique!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje Monique !! Dat Echo Park blijft mooi papier.
    Groetjes Berdien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem echt heel erg gaaf! mooi papier!
    Groetjes, Annemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker zomerse kleuren! Heel gezellig kaartje zo...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke schets, dat lijkt me nou best moeilijk om zelf een schets te maken! Of maak je dan eerst het kaartje en n.a.v het kaartje de schets? Ik vind je kaartje ook erg vrolijk!
    Groetjes,
    Arja

    BeantwoordenVerwijderen