zaterdag 4 januari 2014

Let's party!

Ik wil iedereen graag een heel gezond, gezellig en creatief 2014 wensen!
 
Aan goede voornemens doe ik niet echt, behalve dan dat ik me heb voorgenomen om heel veel leuke dingen te gaan doen, gezellige scrapavonden/dagen/weekenden, leuke etentjes, gewoon lol hebben en plezier maken. Het leven gaat toch al snel genoeg, laten we er dan van genieten!!
 
Twee layouts van leuke feestjes vorig jaar, dat er nog maar heel veel mogen volgen!
 
PP + embellishments Crate Paper; stempels; houten sterren.
 
 
PP + embellishments Fancy Pants Wonderful day; washi tape.

3 opmerkingen:

  1. hoi hoi

    nou jij ook de aller beste wensen voor het nieuwe jaar natuurlijk.
    En wat heb je weer leuke lo's gemaakt. Dat lijkt mij ook wel een goede voornemen, meer workshops enz doen. (Waarom doe jij nooit mee met de scrap challenge bij cards & scrap?? )
    Denk altijd maar heb er geen tijd voor maar die moet je er gewoon voor maken.
    fijn weekend

    gr Thamar

    BeantwoordenVerwijderen