zondag 2 augustus 2015

Watercolor Wishes Kit

Iets later dan gepland, maar dat mag de pret niet drukken. Hij is echt heel erg leuk, die Watercolor Wishes Kit.
Ik ben er van de week mee aan de slag gegaan, een klein feestje om mee te werken.
Alles is op elkaar afgestemd, de kit is helemaal compleet je kunt zo aan de slag en je hebt een superleuk eindresultaat.
Ik heb eigenlijk alle kaartjes gemaakt zoals in de handleiding beschreven, ze zijn echt allemaal erg leuk en wie weet, misschien voeg ik aan een aantal kaartjes nog wel wat toe. Een beetje pimpen zeg maar, er blijft nog voldoende over uit de kit dus dat is geen probleem.
En voor de oplettende kijker, dit zijn 19 kaartjes, eentje had ik zelfs al gebruikt - zo leuk is ie! 






en dit blijft er nog over:

Denk je nu, dat wil ik ook wel?
A.s. dinsdag plaats ik weer een bestelling, als je voor maandag je bestelling (en dat mag ook iets anders van SU zijn natuurlijk) doorgeeft bestel ik hem voor je mee!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten