dinsdag 5 januari 2016

it has begun!

Eindelijk, het is zover.
Vanaf vandaag kan iedereen de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus van Stampin' Up! inzien en eruit bestellen.
Klik op de foto en je wordt direct naar de online versie van deze catalogus geleid.
Neem er gerust een kopje thee bij hoor, je raakt werkelijk niet uitgekeken!
 
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/2016%20Occasions%20Catalog/10012015_Occ16_ENG-UK.pdf
 
En vanaf vandaag is ook de Sale-A-Bration begonnen.
Tijdens de komende drie maanden kun je allerlei gratis producten kiezen. Voor elke € 60,- aan bestelde producten (uit de lopende of de nieuwe catalogus) mag je iets uitzoeken uit de speciale Sale-a-Bration folder.
Hoe meer je besteedt, hoe meer je mag kiezen!
 
Klik ook hier maar op de foto en je kunt zien welke producten je uit kunt kiezen, ik weet nog niet welke ik de leukste vind. Ze zijn werkelijk allemaal te gek.
 
http://su-media.s3.amazonaws.com/media/catalogs/Sale-A-Bration%202016/20151005_SAB16_Core_eng-UK.pdf
 
Wil je al bestellen? a.s. zaterdag, 9 januari, gaat er weer een verzamelbestelling uit. Stuur me een mailtje met jouw wensen en ik bestel het voor je mee.
 
Wil je graag ook de papieren versie van de catalogus bekijken, zaterdag 9 januari, tussen 13.00 en 14.30 kun je ze komen ophalen. (mail me en ik zorg dat ze klaar liggen, ophalen kan uiteraard ook op een ander tijdstip) Ik kan ze ook naar je toesturen, tegen vergoeding van de verzendkosten stuur ik ze met plezier naar je op.
 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten