zondag 2 oktober 2016

Creatieve Harten Bloghop - Herfst + Halloween


 

 
Wat leuk dat je (weer) langskomt bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten! Ditmaal een dagje later, omdat wij gisteren onze gezellige teamdag hadden.

Jullie kunnen genieten van prachtige projecten die alles te maken hebben met het thema “Herfst en Halloween”.

Laat je inspireren door deze projecten die vele variaties van creativiteit laten zien; kaarten, scrapbooking, etc. etc.

Wij hopen dat je vandaag veel ideetjes opdoet, zodat je zelf aan de slag kunt gaan met de leuke, geweldige producten van Stampin’ Up! die er op dit moment zijn.

Natuurlijk zijn wij heel benieuwd wat je van ons project vindt. Laat je gezellig een berichtje achter? Dat waarderen wij zeer!


Ik heb gekozen voor traditionele herfstkleuren en kaarten, gemaakt met de stempelset Sheltering Tree.

De eerste kaart had ik afgelopen week nodig, helaas moest ik weer een condoleance kaart versturen. Herfstbomen vind ik persoonlijk altijd wel mooi voor een condoleance kaart.


 De tweede kaart heb ik afgelopen vrijdag gemaakt met de dames die aanwezig waren op de workshop "Koffie & Kaart".
Het idee had ik al meerdere keren voorbij zien komen op Pinterest en ik wilde deze techniek ook graag eens uitproberen. Eigenlijk is het niet eens zo moeilijk maar het geeft een waanzinnig resultaat. Ook de dames waren enthousiast over dit kaartje en hebben zelf de mooiste creaties gemaakt.


 
 Bedankt voor jouw bezoekje en hop gezellig door, door op de volgende knop te klikken.

SUper veel plezier nog tijdens de bloghop!
 
Het volgende blog is van Diana.
http://dianascardscatsandmore.blogspot.com/2016/10/stampin-up-bloghop-creatieve-harten.html
 
http://leonibg.blogspot.com/2016/10/bloghop-creatieve-harten-herfst-en.html
Product List






Monique de Kok    Hier ben je nu!






 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten