zaterdag 6 mei 2017

Stempel & Scrap - Creatieve Harten Bloghop

 



Hartelijk welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten, met vandaag als speciale gast Margriet Tournier.
Vandaag is het "National Scrapbooking Day", vandaar dat ons thema "Stempel & Scrap" is. Scrapbooking en stempelen gaan prima samen, dat laten wij heel graag aan jullie zien. Geniet van alle creaties en vergeet niet een reactie bij ons achter te laten, dat vinden wij erg leuk!
 
Ik ben aan de slag gegaan met de set "Nailed It" en het stoere "Urban Underground" papier van Stampin' Up!  Wat was het lang geleden dat ik een mini-album maakte, maar wat was het leuk om te doen.  Het idee voor dit album kreeg ik van mijn teamgenootjes en (al jarenlange scrap-) vriendinnen Leoni en Berdien, bedankt meiden voor de inspiratie!
Het album is af, alleen de foto's moeten er nog in. Dat doe ik later, Tijmen wil die niet hier op mijn blog hebben :), maar het wordt een leuk naslagwerk van zijn opleiding en stage.
 
  
 
 

 

 

 


Aan het eind van dit bericht zie je de materialen die ik heb gebruikt. Als je klikt op een afbeelding kom je terecht in mijn webwinkel en kun je het product aanschaffen. Als je geen credit card hebt mag je mij ook een berichtje sturen, dan maak ik jouw bestelling in orde!

Klik nu door naar mijn collega Danielle en geniet van haar creatie.


http://wp.me/p7kGAo-zq
 
Monique de Kok   hier ben je nu!

 
Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten