vrijdag 23 juni 2017

tags... en nieuwsbrief

Ik had een paar tags nodig, voor bij de bestellingen - ik doe er altijd een zelfgemaakt kaartje of tag bij- en voor aan wat cadeautjes. Ik maakte er gelijk een aantal zodat ik ook weer wat voorraad heb, altijd handig!

Deze tags maakte ik met de stempelset Hello Color, een set waar ik in eerste instantie geheel overheen keek, maar door de prachtige voorbeelden die ik zag tijdens OnStage werd ik toch verliefd op deze set. Je kunt er heel veel kanten mee op, een aanrader.


Vorige week heb ik weer mijn nieuwsbrief verstuurd met daarin de nieuwe workshops en een leuke aanbieding voor de maand juli. Wil jij ook mijn nieuwsbrief ontvangen? Vul dan je naam en e-mailadres in in de kolom hiernaast, dan zorg ik dat ie wordt toegestuurd.


Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten