zondag 27 augustus 2017

Scrap Sunday - #paris

Welkom weer bij Scrap Sunday.
Elke zondag laten we graag iets zien in het kader van scraps (restjes, wie heeft ze niet!) en/of memory keeping (scrapbooking).

Ik heb weer een layout gemaakt, weinig papier gebruikt, alleen paar stansjes van Starbucks bekers die nog in mijn bakje lagen en verder alleen wit cardstock, stempels en inkt!
De achtergrond maakte ik weer met de "Packaging"techniek: je doet wat inkt op een stukje plastic (verpakking), spuit dat nat met water en breng de inkt aan op het papier. Hier heb ik twee kleuren inkt op het plastic gedaan, daardoor krijg je dat leuke kleurverloop.

De foto is van onze Leander met zijn vriend Tim, ze waren een paar dagen in Parijs afgelopen zomer en gelukkig maken die jongens ook leuke foto's ( en mama krijgt er zelfs een aantal).
Deze foto vond ik wel grappig want je ziet in het hoekje nog precies de Starbucks beker staan die ze even hadden neergezet. :)






Neem je ook een kijkje bij mijn collega's?
Hieronder vind je een lijst met blogs van mede-demonstratrices die ook regelmatig mee doen aan Scrap Sunday. Klik op hun naam om naar hun blog te gaan. Niet iedereen zal iedere week meedoen, maar je kunt altijd een kijkje nemen op hun blog, want ze maken de mooiste projecten.




Product List

5 opmerkingen:

  1. Hij is geweldig Monique! Gelukkig beginnen onze jongens te begrijpen dat wij ook blij worden van hun vakantie foto's.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is geweldig Monique! Gelukkig beginnen onze jongens te begrijpen dat wij ook blij worden van hun vakantie foto's.....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekkere frisse layout Monique! Met mijn favo kleurtje van het moment, lemon lime twist 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat GAAF Monique.....prachtig geheel!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen