zondag 12 november 2017

Swappen

Swappen?? Wat is dat nu, denk je misschien?
Swappen is het ruilen van een zelfgemaakte kaart of ander item met collega demonstratrices. 

Gisteren heb ik dus geswapt, ik was namelijk bij OnStage in Utrecht. 
Dit is het halfjaarlijkse event georganiseerd door Stampin' Up!. Tijdens Onstage krijgen wij de nieuwe catalogus te zien, worden er productpresentaties gegeven, krijgen we business tips en worden de top prestaties van de demonstratrices beloond.
Daarnaast is het ook gewoon heel erg leuk om veel collega's weer te spreken en om met elkaar te swappen dus.

Dit is de swap die ik heb gemaakt. een redelijk eenvoudige kaart, in mijn stijl en favoriete kleuren:



Ik hou van Clean & Simple, niet te veel poespas en niet te moeilijk.
Daarnaast vind ik het ook altijd erg leuk om de zogenaamde "bij"stempels van een set te gebruiken. Niet de "hoofd"stempel uit een set, maar de kleine extra stempels die je kunt gebruiken als aanvulling/decoratie. Door deze "bij"stempels apart te gebruiken kun je een stempelset juist op nog veel meer manieren gebruiken.

De spettertjes maken deze kaart eigenlijk iets minder "Clean" maar door het iets te hard trekken aan de dop van de Stampin' Blends had ik wat spetterjes op mijn kaart,  ik heb daarom de spetters maar gewoon doorgevoerd en meer gespetterd met de aqua painers en zwarte inkt en met de Wink of Stella pen. Stiekem was ik zelfs een beetje blij met mijn foutje want ik vind het resultaat erg geworden.


De cadeautjes komen uit de set "Weather Together"  en heb ik met memento inkt gestempeld. De strikken, de labeltjes en de dots op het pakje heb ik ingekleurd met de nieuwe Stampin' Blends.
Wat kleuren deze fijn!  
Ik heb geen ervaring met inkleuren en al helemaal niet met schaduwen maken maar met deze stiften is inkleuren een makkie! Je kunt heel fijn laagjes over elkaar aanbrengen in licht en donker en daarmee dus schaduwen creëren. Een kind kan de was doen!

De Stampin' Blends zijn te koop per stuk, per set van twee (een licht en een donkere kleur variant) en als hele set. Hieronder in het product overzicht zie je welke kleuren ik heb gebruikt.  Klik {HIER} als je wat meer wilt weten over de Stampin' Blends, wil je nog meer weten, stuur me dan gerust een berichtje. Ik beantwoord met plezier jouw vragen.

Dit zijn de swaps die ik heb ontvangen, wat een boel inspiratie weer. Dat is nou juist ook het doel van swappen: het opdoen van ideeën en inspiratie van elkaar!




Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten