maandag 29 januari 2018

Makkelijke Maandag - You make me smile

Vandaag is het Makkelijke Maandag, samen met een aantal collega's laat ik op maandag een "makkelijk" kaartje zien. Gewoon om de week lekker creatief te beginnen en om je wat inspiratie te geven voor een makkelijk te maken kaartje.

Vandaag een lief kaartje gemaakt met de stempelset Painted Harvest. Ik vind het wel leuk om niet altijd de traditionele kleuren te gebruiken, natuurlijk is de zonnebloem prachtig in geel maar ook deze versie in lichtblauw vind ik erg geslaagd. De stempels zijn zo gemaakt dat het lijkt of je met waterverf hebt geschilderd, geen strakke afdruk maar juist met wat diepte en nuance verschil. Ik hou hier wel van . Het stempelen van deze bloem vergt een klein beetje oefening, het is namelijk een twee staps stempel, je stempelt de bloem in twee stappen om zo de mooie tekening en schaduwen te krijgen. Als je het eenmaal door hebt maak je de prachtigste kaarten.


Aan het eind van dit bericht zie je de gebruikte materialen, stuur me gerust een mailtje als jij een bestelling wilt plaatsen.

Hieronder staat een lijst met de dames die ook meedoen met de makkelijke maandag. Kijk ook eens bij hen en doe wat inspiratie op voor een "makkelijk" kaartje.

Product List

1 opmerking: