zondag 25 maart 2018

Scrap Sunday - Vrolijk Pasen!

Welkom weer bij Scrap Sunday.
Elke zondag laten we graag iets zien in het kader van scraps (restjes, wie heeft ze niet!) en/of memory keeping (scrapbooking).

Vandaag geen scraplayout, afgelopen week was ik druk met de voorbereidingen voor onze Kaarten & Scrap Parade de we gisteren hadden.
Het was een gezellige dag waar de kaartenmakers heerlijk aan de slag gingen en prachtige kaarten maakten en de scrappers zich konden uitleven met hun foto's en een door ons samengesteld scrappakket. Wat een fantastische dag was het weer, wij - Caroline, Leoni en ik hebben weer genoten, onze gasten gelukkig ook!

Voor onze deelnemers maken we meestal een leuke aardigheidje, deze keer maakte ik iets leuks. Ik ging aan de slag met mijn papier ( en zeker ook een hoop restjes!), stempels en stansen en maakte deze lieve paasmandjes.


Uit Crumb Cake Cardstock stanste ik de "houten kratjes" die ik emboste met de nieuwe embossingfolder (die is nu tijdens de Sale-a-Bration periode gratis te verkrijgen, samen met de stempelset bij aankoop van € 120,- - straks in juni zal deze embossingfolder ook in de nieuwe jaarcatalogus staan)
Met de stempelset "We must Celebrate" (waar ik de dieren los van elkaar knipte) stempelde ik ,op een restje wit, het konijntje. Ik kleurde ze in met de Stampin Blends.
Het lintje wat ik om het hengsel strikte heb ik gekleurd ook met de Stampin' Blends. Het lint is van oorsprong wit maar kan met deze Blends in elke gewenste kleur worden gemaakt. Dat is pas leuk en handig! 


Zo had ik toch een heel erg leuk paasmandje!
Leuk om te geven en leuk om te krijgen (als ik de reacties van de dames mag geloven)

Aan het eind van dit bericht zie je de materialen die ik heb gebruikt. Als je klikt op een afbeelding kom je terecht in mijn webwinkel en kun je het product aanschaffen. Als je geen credit card hebt mag je mij ook een berichtje sturen, dan maak ik jouw bestelling in orde!

Neem je ook een kijkje bij mijn collega's?
Hieronder vind je een lijst met blogs van collega-demonstratrices die ook regelmatig mee doen aan Scrap Sunday. Klik op hun naam om naar hun blog te gaan. Niet iedereen zal iedere week meedoen, maar je kunt altijd een kijkje nemen op hun blog, want ze maken de mooiste projecten.

Danielle Bennenk  
Do Bergen  
Monique De Kok – De Brabander - hier ben je nu!
Diana Besemer – Van Der Vlies 
Leoni Geertsema 
Veronique Muller  





Product List

Geen opmerkingen:

Een reactie posten