maandag 19 maart 2018

Makkelijke Maandag - Happy Birthday



Vandaag is het weer Makkelijke Maandag, samen met een aantal collega's laat ik op maandag een "makkelijk" kaartje zien. Gewoon om de week lekker creatief te beginnen en om je wat inspiratie te geven voor een makkelijk te maken kaartje.

Ik maakte een kaart met de stempelset Perennial Birthday, deze set gebruikte ik al eerder, kijk maar hier en hier. De kaart van vandaag lijkt het meest op deze kaart die ik al eerder maakte, door andere kleuren te gebruiken krijgt je kaart een hele andere uitstraling. Bij deze kaart heb ik de bloemen en bladeren ingekleurd met de Stampin Blends, het roze geeft deze kaart iets liefs vind ik.



Aan het eind van dit bericht zie je de gebruikte materialen, stuur me gerust een mailtje als jij een bestelling wilt plaatsen.

Hieronder staat een lijst met de dames die ook meedoen met de makkelijke maandag. Kijk ook eens bij hen en doe wat inspiratie op voor een "makkelijk" kaartje.



Product List

1 opmerking: