woensdag 11 april 2018

Onstage....

Afgelopen zaterdag was ik bij OnStage, je las er al wat over in mijn vorige blogpost
OnStage is altijd een super gezellig feestje, er zijn zo'n 200 demonstrators aanwezig dan.
Alles is tot in de puntjes verzorgd, de aankleding van de zaal is altijd in stijl, dit jaar was de tafel leuk aangekleed met een vaas vlinders en lag er op tafel voor iedereen een mooi notitieboek. 


Bij binnenkomst kregen we een leuke tas met daarin een aantal mooie cadeau's. Dit jaar kregen alle deelnemers een lichtbox, een lief klein model met zelfs het Stampin' Up! logo, hoe leuk is dat!
Verder zat er een setje pennen in, de button die je nodig hebt voor de Price Patrol en een nieuwe stempelset!


Van mijn lieve vriendin Leoni kreeg ik een handige opbergtas voor mijn Stamparatus, heeft ze helemaal zelf geborduurd, zo lief!


Ik had zo'n 20 swaps gemaakt dus ik heb ook zoveel terug ontvangen. Allemaal leuke kaarten en cadeautjes, ik heb weer genoeg inspiratie!



En dan na OnStage is het tijd voor de uitverkoop. We weten nu welke producten niet meer terug komen en ook welke kleuren ons gaan verlaten. Klik hier als je wilt zien welke producten dat zijn, je kunt ook naar mijn webshop gaan, daar zie je alle producten ook. Wil je nog iets hiervan bestellen wacht dan niet te lang, op = op! Je kunt zelf bestellen in mijn webshop of je stuurt mij een mailtje met jouw wensen dan bestel ik het voor je.

Dit jaar is er een grote reorganisatie van alle kleuren, de Colour Revamp.
Er gaan een aantal kleuren weg, er komen oude, favoriete kleuren weer terug en er komen hele nieuwe kleuren bij. Zoals elk jaar komen er ook weer 5 nieuwe Incolors.
De 4 kleurfamilies worden gereorganiseerd en er komt een nieuwe familie bij, de Basics met daarin wit, zwart en vanille.

De nieuwe kleuren zijn:

Dit zijn de Incolors:

En zo zien de nieuwe kleurenfamilies eruit straks: 

Binnenkort hoop ik mijn eerste bestelling met een aantal nieuwe producten binnen te krijgen en kan ik al wat voorbeelden gaan maken.

Vanaf begin mei kan ik ook de nieuwe catalogus bestellen, wil jij er straks ook eentje stuur met dan een berichtje dan reserveer ik er eentje voor je. Heb jij het afgelopen half jaar bij mij besteld dan heb ik al eentje voor je gereserveerd.

Hou ook vooral mijn facebook pagina in de gaten, hier laat ik ook regelmatig wat zien. Volg mijn pagina door op de "vind ik leuk" knop te klikken. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten