maandag 16 april 2018

Makkelijke Maandag - hello baby..


Vandaag is het weer Makkelijke Maandag, samen met een aantal collega's laat ik op maandag een "makkelijk" kaartje zien. Gewoon om de week lekker creatief te beginnen en om je wat inspiratie te geven voor een makkelijk te maken kaartje.


Deze week nog een geboortekaartje, vorige week had ik er ook al een aantal laten zien tijdens de bloghop van de Creatieve Harten, kijk maar hier. Ik had nog een restje papier liggen uit de "Bundle of Love", prachtig roze en blauw papier met aan de andere zijde goud opdruk. Het lieve beertje kleurde ik in met de blends. Het is een eenvoudig kaartje maar door het goud ook een chique kaartje.


Aan het eind van dit bericht zie je de gebruikte materialen, stuur me gerust een mailtje als jij een bestelling wilt plaatsen.

Hieronder staat een lijst met de dames die ook meedoen met de makkelijke maandag. Kijk ook eens bij hen en doe wat inspiratie op voor een "makkelijk" kaartje.


Product List

1 opmerking: