woensdag 23 mei 2018

nieuwsbrief

In verband met de nieuwe privacy wet die vanaf 25 mei van toepassing is heb ik besloten om een nieuwe verzendlijst te maken voor mijn nieuwsbrieven. 

Als je in de "oude" lijst staat heb je als het goed is al een mail ontvangen met de vraag je opnieuw aan te melden voor mijn nieuwsbrief, let erop dat je jouw aanmelding ook nogmaals bevestigt in de email die je daarna ontvangt.

Heb je die mail gemist of stond je nog niet in de mailinglijst en wil je wel graag mijn nieuwsbrief ontvangen, vul dan hiernaast je naam en e-mailadres in. Je ontvangt dan ook nog een e-mail met de vraag om jouw inschrijving te bevestigen.

Ik zal jouw e-mailadres alleen gebruiken voor het sturen van mijn nieuwsbrieven, ik gebruik daarvoor het programma Laposta. Aan het eind van elke nieuwsbrief heb je de mogelijkheid om je te laten uitschrijven. Ik kan en zal jouw adres dan niet meer bewaren en gebruiken. De "oude lijst" zal na 25 mei niet meer worden gebruikt en zal ik kort daarna verwijderen.

Mijn nieuwsbrieven probeer ik eens per maand te versturen, als er een speciale actie is wellicht vaker maar ik beloof je niet te vaak te mailen. Ik vind het leuk je te vertellen over de nieuwe producten van Stampin' Up!, speciale acties, de besteldata en natuurlijk mijn workshops. Ik hoop dat je je opgeeft om mijn nieuwsbrief te ontvangen. Mijn volgende nieuwsbrief zal rond 1 juni zijn, als de nieuwe catalogus uit is...verheug je alvast op alle mooie nieuwe producten en kleuren. 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten