zondag 17 juni 2018

Scrap Sunday - beautiful day


Welkom weer bij Scrap Sunday.
Elke zondag laten we graag iets zien in het kader van scraps (restjes, wie heeft ze niet!) en/of memory keeping (scrapbooking).

Deze week een layout die ik al heel lang wilde maken, een layout met diverse ge-emboste achtergronden. De basis in wit, met een klein kleurdetail.

De foto's zijn van ons uitje ter gelegenheid van mijn verjaardag. Mijn vriendinnetjes verrasten me met een kever tour door het Westland, een paar uurtjes heel veel lol en met heel veel leuke foto's. Een super cadeau!



 De achtergrond is in het echt wit, het lijkt door de foto wat gelig maar zo kun je de diverse structuren wel het beste zien.




Aan het eind van dit bericht zie je de materialen die ik heb gebruikt. Als je klikt op een afbeelding kom je terecht in mijn webwinkel en kun je het product aanschaffen. Als je geen credit card hebt mag je mij ook een berichtje sturen, dan maak ik jouw bestelling in orde!

Neem je ook een kijkje bij mijn collega's?
Hieronder vind je een lijst met blogs van collega-demonstratrices die ook regelmatig mee doen aan Scrap Sunday. Klik op hun naam om naar hun blog te gaan. Niet iedereen zal iedere week meedoen, maar je kunt altijd een kijkje nemen op hun blog, want ze maken de mooiste projecten.

Danielle Bennenk
Do Bergen
Monique De Kok – De Brabander - hier ben je nu!
Diana Besemer – Van Der Vlies
Leoni Geertsema
Veronique Muller  



Product List

2 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige boel Monique!
    Je hebt van de foto's een prachtige layout gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )
    ----------------------------------------------------------------------------
    Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: (trustenquiry05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen