zondag 24 juni 2018

Scrap Sunday- Life is sweeter...


Welkom weer bij Scrap Sunday. 
Elke zondag laten we graag iets zien in het kader van scraps (restjes, wie heeft ze niet) en/of scrapbooking (memory keeping).

Ik ging aan de slag met het prachtige "delightfully detailed laser-cut specialty paper", een mond vol. Dit kant-achtige papier is heel mooi uitgesneden en geeft -vind ik- een hele chique uitstraling aan kaarten en scrapbookpagina's. 
Ik heb het "kant"papier bevestigd op het Grapefruit Grove papier van het Nature's  Poem papier. Ook de andere stroken papier komen uit deze serie.

De layout heb ik verder eenvoudig gehouden, het papier doet zijn werk en de tekststempel zegt genoeg. De foto is uit dezelfde serie als de foto's van vorige week, van de leuke "kever-tour"  die ik kreeg van mijn vriendinnen.


Nog twee details foto's van het mooie "kant" papier: 





Aan het einde van dit bericht zie je de producten die ik heb gebruikt voor deze layout. Als je klikt op een foto kom je terecht in mijn webwinkel en kun je eventueel de producten aanschaffen. Als je geen credit card hebt mag jij ook een berichtje sturen met jouw bestelling, dan maak ik het voor je in orde.

Neem jij ook een kijkje bij mijn collega's?
Hieronder vindt je een lijst met collega demonstratrices die ook regelmatig mee doen met Scrap Sunday. Klik op hun naam om naar hun blog te gaan. Niet iedereen zal elke zondag meedoen maar je kunt altijd een kijkje nemen op hun blog, ze maken de mooiste projecten.


Product List

2 opmerkingen:

  1. Supergaaf geworden Monique.

    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email: ( trustenquiry05@gmail.com )
    ----------------------------------------------------------------------------
    Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: (trustenquiry05@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen